29 de enero de 2012

BTK ~ Bill: Shoes anyone?



...:-)

ALIEN CONVERSATION


Fan: "This reminds me of my mom´s closet. It is filled with shoes i can´t even walk through it!!:)"
Tom: "@alecv: Haha :) it reminds me of one of Bills closets!!!"

Fan: esto me recuerda al armario de mi madre. Está tan lleno de zapatos que nisiquiera puedo pasar por ellos!! :) 
Tom: jaja :) ami me recuerda a uno de los armarios de Bill!!! 

Fan: "@Bill you bought shoes here?XD This is messy!"
Bill: "@BenjaminFenty: No, not this time but it´s a fun place! I had a great day.."

Fan: Bill compraste zapatos ahí? xD Que desorden!
Bill: No, esta vez no pero es un sitio divertido! Pasé un buen día..

Fan: "@Bill @Tom could you wish my best friend Lesli a happy birthday?! She would really appreciate it! Thank you, we love you so much. :)"
Bill: "@Lesli: Happy Birthday!! We wish you all the best! Have a good day.."

Fan: Bill Tom podríais desearle a mi mejor amiga Lesly un feliz cumpleaños?! Ella lo apreciaría mucho! Gracias, os queremos mucho :)
Bill: Lesli: Feliz cumpleaños!! Te deseamos lo mejor! Que tengas un buen día..

Fan: "@Tom: ONE of bills closets? O-O @bill: how many closets do you have?"
Bill: "@Träume91: ...haha... well I have more than 1 that´s for sure:-)"

Fan: Tom UNO de los armarios de Bill? O-O Bill: cuantos armarios tienes?
Bill: ..jaja.. bueno tengo mas de 1, eso tenlo por seguro :-)

No hay comentarios:

ir arriba
free counters

HORA EN ESPAÑA